Πολιτική Ακύρωσης Milos VIP Services
Για πλήρη αποζημίωση πρέπει να ακυρώσετε 24 ώρες πριν την αναχώρηση.
Πρόσθετες Πληροφορίες
Επιβεβαίωση της κράτησης λαμβάνετε άμεσα κατά την ολοκλήρωση της
Δεν υπάρχει πρόσβαση για αναπηρικά αμαξίδια στα σκάφη
Κατά τη διάρκεια της κράτησης χρειαζόμαστε τα ακόλουθα στοιχεία ( Ονοματεπώνυμο, Αριθμός ταυτότητας η διαβατήριου, εθνικότητα και ημερομηνία γεννήσεως) ώστε να συμπληρωθεί η λίστα επιβίβασης πριν την ημέρα της αναχώρησης
Περιπτώσεις εγκυμοσύνης και προβλήματα κινητικότητας & υγείας πρέπει να ελέγχονται πριν τη κράτηση ώστε να διασφαλιστεί η ασφαλής συμμετοχή του επιβάτη στη κρουαζιέρα.
Σε περίπτωση ιδιαίτερης διατροφής (αλλεργίες, Βίγκαν) ενημερώστε μας κατά τη διάρκεια της κράτησης.
Συνίσταται να προγραμματίσετε την κράτηση σας στην αρχή της διαμονής σας στη Μήλο και ειδικά αν έχετε έρθει για ολιγοήμερες διακοπές ώστε να έχετε και μια εναλλακτική ημερομηνία σε περίπτωση ακυρώσεως λόγω κακών καιρικών συνθηκών.
Βεβαιωθείτε πως θα έχετε μαζί σας μαγιό, καπέλο και αντιηλιακό.
Καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού βρέφη και μικρά παιδιά πρέπει να κάθονται στα πόδια σας και να βρίσκονται υπό τη διαρκή επιτήρηση του κηδεμόνα
Ο αριθμός των επιβατών μπορεί να μεταβληθεί λόγω των καιρικών συνθηκών
Οι συμμετέχοντες πρέπει να έχουν την απαιτούμενη φυσική κατάσταση
Τα δρομολόγια που προσφέρουμε πραγματοποιούνται με καλές καιρικές συνθήκες. Αν ακυρωθεί λόγω κακοκαιρίας τότε θα σας προσφέρουμε voucher me προτεραιότητα για διαφορετική ημερομηνία ή την πλήρη επιστροφή των χρημάτων σας.
Τα ημι-ιδιωτικά δρομολόγια απαιτούν ελάχιστο αριθμό κρατήσεων. Αν ακυρωθεί το δρομολόγιο εξ αιτίας αυτού τότε θα σας προσφέρουμε voucher me προτεραιότητα για διαφορετική ημερομηνία ή την πλήρη επιστροφή των χρημάτων σας.
Επικοινωνία
Ωράριο
Δε: 10:00 – 24:00
Τρ: 10:00 – 24:00
Τε: 10:00 – 24:00
Πε: 10:00 – 24:00
Πα: 10:00 – 24:00
Σα: 10:00 – 24:00
Κυ: 10:00 – 24:00
Στείλτε μας Μύνημα
Let’s go Social